klar för dagen

dagen har faktiskt inte vart så dum och tråkig som jag trodde den skulle bli, vi sprang runt i åra fina pyjamasar och tjoade och flummade hur mycket som helst, ingen frid och fröjd när vi fyra tjejer är i varten asså, det kan nog hela skolan hålla med om haha.
Och 9:orna ska vi inte ens nämna, dom flesta var ju helt livrädda för oss, dom trodde säkert vi skulle hoppa på dom eller nått i den stilen.. böghög kanske. Nä, men det är helt förstårligt att dom var rädda, vi brukar ha den effekten på folk. Men anyways, dagen har varit bra.
Och nu ikväll ska jag nog ta det lugnt, slöa och kolla på tv om det inte händer något kul då förstås.

Vad har mina kära läsare för planer? :*



Kommentarer
Postat av: nickie

mina planer är att gå ner och däcka av reeeeeeen trötthet i sängen efter en hel dag i karlsborg vid fästningen och sätt när pojkvännen tog emot baskern! :)

2009-11-07 @ 23:19:10
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0