minne som en guldfisk

God morgon cutiepies.. vaknade nyligen, och blev livrädd när jag kollade på klockan, jag hade helt glömt bort att jag var ledig idag. Så jag sprang ut till mamma och frågade varför hon inte hade väckt mig.
Och vad fick man till svar?.. jo ett as garv, '' gumman, du är ledig idag, men vill du gå till skolan så varsegod''.
haha.. ja, ibland har man ju ett minne som en guldfisk.

Men nu måste jag ta och klä på mig lite och fixa mig, ska strax ner till till byn och köpa hårfärg och snacka med frisören om rakpermanentning, är det någon som har erfarenheter angående rakpermanentning?

Lejon

den 9 november

VARDAG:

Var snäll mot din kropp och din själ! Du behöver mer vila än du själv vet om. Bra kväll att gå lägga sig tidigt.

KÄRLEK/RELATIONER:

Den kärlek du har och vill ha kvar ska du vara aktsam om. Visa omtanke och undvik gräl.

PENGAR/ARBETE:

I dag har du behov av ordning och reda. Utnyttja detta till att få ordning på alla papper som bara ligger och väntar.

DAGENS CITAT:

Lord Byron - Vännskap övergår ofta i kärlek medans kärlek aldrig övergår i vännskap.

LYCKONUMMER:

2

Någon undrade vart jag fick mitt horoskop ifrån, svaret på den frågan är afrodite.nu

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg blogg :)

2009-11-09 @ 12:41:26
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: magda

Hejsan, vilken fin blogg du har :)

Titta gärna in i min och lämna en kommentar :)

2009-11-09 @ 14:05:02
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen/v.

fin blogg :)

2009-11-09 @ 15:19:44
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0