Lov

Tiden går sjukt snabbt med tanke på att nästan halva höstovet har gått, och ni vet ju vad det betyder?.
Jo, att julafton snart är här. Det är ett av de få sakerna jag gillar med vintern, snö och julstämning det är mysigt det.. men att det är så kallt, mörkt och dystert, nä det gillar jag inte och snöblasket ska vi inte ens nämna usch och fy!.
Men det är riktigt skönt med lov nu känns att det behövs är så fruktansvärt skoltrött, beror nog på att ja har tröttnat på min linje. Jag trodde verkligen media var något för mig för jag älskar att fota och leka i photoshop, men nu när jag är inne på andra året och går media/graf som är inriktat på att redigera bilder i phooshop och sånt så har jag insett att dte är inte alls vad jag vill hålla på med. visst det är jätte roligt och så men bara som en hobby.
Så för ett tagsen såfick jag höra av min kompis kusin att hon hade börjat på en skola som va inriktat på spa/friskvård, stylist och omvånad. Och jag blev så intresserad av stylist linjen när hon berättade om det för det är verkligen något jag har viljat göra sen jag va liten, älskade allt som hade med hår och smink och göra. kommer ihåg när jag jämt gick och rotade i min mammas och mina systras sminkväskor och kletade på allt möjligt i hela ansiktet..haha, det var roliga tider det. Men jag känner att stylist linjen det vore något för mig.
Så nu gäller det bara att försöka byta till Iv fram till sommaren och läsa upp betygen lite och sen satsa allt och söka till plusgymnasiet i jönköping.

Så ni får ta och önska mig lycka till <3




Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Härligt med höstlov, själv jobbar man ^^

2009-10-28 @ 10:04:49
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja men visst var den det :D

2009-10-28 @ 12:39:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0