vaknade nyss

Det blev en längre sovmorgon idag, det behövdes verkligen. Så nu är jag pigg och utsövd till en trevlig och rolig maskeradfest i Nässjö.. det blir nog toppen.
Men nu ska jag ta och äta lite frukost och hoppa in i duschen.

Vad har ni för planer till kvällen? :*


den 31 oktober

VARDAG:

Du träffar en människa som har ovanligt bra åsikter och idŽer.

KÄRLEK/RELATIONER:

Någon av dina vänner är lite avundsjuk på dig. Strunta i det det blir inte bättre för att du visar din sympati.

PENGAR/ARBETE:

Att vara ekonomisk innebär också att ta ansvar för vad du tjänar, inte bara att du får in pengarna.

DAGENS CITAT:

Joan Rivers - Om jag någon gång ser en leende joggare skall jag överväga saken.

LYCKONUMMER:

23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0