update

Shit, va trött jag är nu, somnade inte förens klockan tio imorse så jag är rätt slutkörd, men gårdagen var faktiskt sjukt kul, det spenderades hos Hanna i vaggeryd med awesome folk så det blev en riktigt lyckad kväll.
Slutade dock med nya blå märken lite här och var och att jag hade på mig andra kläder än vad jag hade till en början, även skateboard åkande och cyklande.. haha, men det är sånt som händer, sjukt värt var det iallafall.

Idag när man äntligen orkade ta sig upp för att vänta på tåget så blev det att få sitt hår färgat i lite svarta slingor som tidsfördriv, hehe det är ju lite nice faktiskt.

och såhär såg man ut igår, dock är man ju inte lika snygg idag, men det är ju rätt förståligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0