helgen

Sorry för dålig uppdatering!, kommer bli bättre (Y).

Men i fredags så var det först skolan, men hade bara samhäll en timme så slutade vid halv tolv, sjukt skönt, sen gick jag hem och åt och duschade och fixade mig sen bar det av till jönköping för att gå på punkspelning.. det var helt ok, går mest för att träffa goa människor. Det gick dock bättre än förra gången då jag kom hem med sprucken läpp samt att min väska, plånbok och allt blev stulet.

Sen idag så har jag inte gjort allt för mycket, mest chillat, har vart grymt trött så har mest sovit, men det är skönt med bara en ''hemma dag'' ibland också, få vila upp sig lite.

Nä nu ska jag ta och kolla lite på tv:n sen blir det sängen, puss sötnosar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0