Vampire diaries

Så nu har jag precis kommit hem, först så kom Kevin hem till mig sen så stack vi och träffade fille, sen skulle kevin med tåget och jag och Fille stack hem till henne och kollade på någon samlad skit med Robert gustavsson, sjukt kul var det iallafall. Hon bjöd också på hennes nybakade muffins och konstigt nog gick dom att äta.. haha (Y).

Nu hade jag tänkt ladda hem lite avsnitt av Vampire diaries, den serien är ju grymt bra alltså, håller ni inte med?
Men ni får sova så gott sen, natti :*



Kommentarer
Postat av: Milkshake , Lia

åh har aldrig sett den serien men den verkar bra :) <3

om du vill får du gärna rösta på min bikini så skulle jag bli glad sötnos

2010-04-09 @ 13:08:12
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0