helgen

Hur ska jag beskriva helgen?, både rolig och sorglig.
I fredas så var jag på spelning med massa kompisar, var sjukt kul iallafall tills efteråt då jag ramlade mot en högtalare och spräckte läppen.. så nu har jag värsta fläskläppen som är sjukt svullen och varar så in i.. och vulnaden vägrar att gå ner, hjälper inte med is eller nått, så får väl antagligen bli så att jag går till doktorn och kollar upp det för det ser inte så mysigt ut.
I lördas så hängde jag med mitt ex, typ kollade på tv och käkade godis och sånt, trevligt var det.
I söndas så var det också rätt slappt, gjorde inget speciellt utan tog mest hand om mig själv och vilade.
Och idag har jag heller inte gjort så mycket, eller jag har städat och diskat lite, ville ju vara lite duktig och gjort fint tills min mor kom hem.

Men nu ska jag kolla lite på tv, ha en trevlig måndaskväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0