Natti

Sådär nu har jag tagit ett långt, mysigt bad så nu känner jag mig sjukt fräsh, vi gillar!.
funderar på att lägga mig tidigt för en gångs skull, känner att tröttheten börjar komma, men som vanligt när jag tänker ''åh, nu ska jag lägga mig tidigt'' så slutar det alltid med att klockan blir över tolv innan man släcker lampan i vilket fall, många som känner igen sig huh?.

I vilket fall så börjar jag klockan tio imorgon med samhäll sen slutar jag halv tolv, väldigt härligt må jag säga, och förmodligen blir det att jag drar mig mot Nässjö senare på kvällen för att umgås med Bella och hennes vänner, blir nog trevligt.

Men nu ska jag ta och fixa mig för sängen och sen få ett trevligt samtal av mitt ex, tummen upp (Y).
Så godnatt på er och dröm söta söta drömmar nu :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0