update

Var ett tag sen jag skrev nu, men har inte aft tid att uppdatera, tyvärr.
Men iallafall så var det ju valborg nu i helgen, och jag hade det mycket roligt och trevligt.
I fredas så tillbringade jag kvällen/natten i sandhem, med goa människor, vi var först och kollade på brasan sen gick vi vidare på lite olika fester och sådär, det var toppen.
Sen i lördas så drog jag först hem och duschade lite, sen så drog jag och Kevin oc Clarah till Sandhem och träffade Malin, Carro och Peter vi satte oss i kohagen och grillade, mycket trevligt var det.


här är sminkning från i fredas =)





För övrigt så piercade jag mig på andra sidan läppen för typ
2 veckor sen om jag har glömt att nämna det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt smink. Vad är det för skugga du använt? Om du kommer ihåg =)

2010-05-03 @ 14:33:42
URL: http://beautybyemma.wordpress.com
Postat av: Sanna

hej !

allt bra med dig ?



Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



På fredag kommer jag att meddela vinnaren, det kan vara du som får din önskevinst !

kram Sanna

2010-05-03 @ 15:03:49
URL: http://moonzanna.se
Postat av: sofie

försök inte lära ut som smink om du inte ens kan sminka dig själv.. min farmor kan bättre. satsa på nåt annat fäään .. :S

2010-05-05 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0