hemma

Idag blir det ingen skola för mig, sjukt onda magkramper, inte ok nånstans!.. och jag kan inte somna om heller, nä usch och fy för magont eller vad säger ni?.
Men idag ska jag äntligen ta tag i min städning/rensning som jag har snackat om så mycket om, men det är ju så, man säger att man ska göra en sak men sen så slutar det med att man gör något helt annat istället, men nej skärpning!. Men skönt att mitt lov börjar idag, ska ta det rätt lugnt idag och imorgon för på fredag så är det fest ölmstad och på lördag är det fest för lojk, så det ser ut att bli en toppen helg, ända problemet nu är att jag behöver låna ett fritidskort eftersom mitt blev stulet för någon månad sen.. men det ska nog gå att lösa.

Vad är era planer för helgen? :*





Kommentarer
Postat av: simone

haha sheisse!

2010-05-14 @ 11:24:45
URL: http://fattybom.se
Postat av: maja

jobbigt att vara sjuk :(

2010-11-20 @ 09:41:40
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0