Kära läsare

Godmorgon mina fina läsare, hur är det med er i snöovädret?.. själv så jag fortfarande förskyld och nu istället för vanlig hosta så har det gått över till rethosta, vilket jag tycker är den värsta hostan, för man får så kallade ''hostattacker'' och då hostar man konstant hur länge som helst, känns nästan som man river upp hela halsen.. nej uscha. Är hemma från skolan idag med, kände att jag verkligen behöver den sista vilan nu i helgen innan nästa vecka då det är min sista vecka på praktiken, så synd att jag blev sjuk lagom till den.

Men nu ska jag gå upp och fixa lite frukost, senare idag kan ni läsa om en skitbra budget primer.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin bild :)

2011-03-18 @ 13:04:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg, Allt bra? :)

2011-03-18 @ 13:42:51
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0