överlycklig

godmorgon på er, vaknade precis nu av min eländiga snoriga näsa.. inte roligt att vara sjuk, mindre kul känns det nu när man ska ha praktik i två veckor. Men vi får hålla tummarna på att det går över så fort som möjligt.
Om ni har några bra tips på att tillfriskna lite snabbare så vill jag gärna höra dom.
och jag är överlycklig för snart kommer pappa med min nya dator, ska bli så skönt med en ny, större laptop.. ser så mycket film på datorn så det kan vara lite jobbigt att kolla på en liten skärm. Samt kan man koppla den till min stora tv, så det kommer bli kanon.
Men nu ska jag ta och käka lite, vi hörs snart :*





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 @ 18:11:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0