räddning mot oren hud

Ett tips om man vill få bort finnar och även att förebygga att inte få finnar så har jag använt en ansiktskräm som heter Acnicyl cream, den behandlar akne, finnar, pormaskar och oren hud, på ett skonsamt sätt avlägsnar den döda hudceller, löser upp igentäppta porer och förhindrar bakterietillväxt som orsakar aknebildning.
Den Mjukgör och återställer hudens naturliga fuktbalans.

Jag har använt denna produkt i ca 2 månader, och jag tycker den fungerar bra, mina finnar och pormaskar har minskat och min hud ser mycket bättre ut nu än vad den gjorde innan.


Acnicyl Cream får 4/5 plus för i längden så blir man torr, så man måste använda en annan fuktkräm efter acnicyl har sjunkt in i huden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0