heta läppar

Jag älskar röda läppar, det snyggaste enligt mig är när nyansen är mörk men ändå väldigt röd, inte orange-röd utan verkligen en djup intensiv röd färg. Och jag har hittat min favorit.
Det är niveas color passion 69, så ni som letar efter en snygg, riktigt rött läppstift så är det denna!.
Ett läppstift med 3 funktioner. djup färg, fukt och hållbarhet, den håller otroligt bra, så man behöver inte oroa sig för att vara helt kletig runt munnen när man ska ut och äta middag, den sitter där den ska.
Samtidigt ger den fukt, så läpparna känns mjuka och fräsha.

Color passtion innehåller naturliga oljor från druvkärnor som är rik på antiodanter och vitamin E som är en vårdande ingrediens.

Jag ger Niveas läppstift color passtion 5/5 plus, det går helt enkelt inte att hitta någon bättre.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0