Välkommen

Välkommen till min blogg får jag börja med att skriva.
Jag har har haft min blogg ett bra tag nu som ni kanske märker i arkiven om ni har orkat läsa, men har aldrig haft något direkt vettigt ämne att skriva om. Men nu när jag har börjat om gymnasiet och går numera stylist så hade jag tänkt skriva rätt mycket om smink och hår, ge tips på produkter, visa olika sminkningar, visa stegvis hur man gör. Kommer också berätta om trix och tips om vice och verca. Så är ni intresserade av smink och hår så är min blogg något och läsa och om inte.. så läs den ändå ;)

Kommentarer
Postat av: malin slottenäs

Sjuukt snygg header!

2011-03-14 @ 18:52:13
URL: http://sweetalicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0